пʼятницю, 8 грудня 2017 р.

Замість ялинки - зимовий букет

        

         Зустріч Нового року традиційно пов’язана із зеленою красунею-ялинкою, прикрашеною новорічними іграшками. Але ми рідко замислюємося над тим, що наше бажання прикрасити свою оселю живим деревом, завдає природі чималої  шкоди. І як гірко бачити, що на початку січня стрункі деревця викинуто на вулицю.                       
           Сьогодні вихованці групи продовженого дня ознайомились з інформаційним повідомленням «Життя новорічної ялинки після свят». Діти дізналися, що набагато цікавіше прикрашати соснові чи ялинові гілки, виготовляти традиційні українські «ялинки» - дідухи з колосків, калини, створювати новорічні композиції, які можуть стати креативним подарунком для рідних і друзів та прикрасять домівку. Учні створили листівки «Звернення ялинок», в яких від імені ялинок прохали людей про допомогу:
«Не спилюйте мене – мені боляче!»
«Не кривдіть мене, я беззахисна і спокійно живу у лісі!»

« Не зрубуйте мене, бо я стану вам у нагоді. Влітку я закрию своїми гілками вас від сонця, а зимою подарую ліки від нежиті»



Немає коментарів:

Дописати коментар